CE ANUME se poate returna?
VenusPuzzle.com vinde produse personalizate, unicate. Prin urmare, se pot returna numai următoarele produse:
- produsele avariate (dacă puzzle-ul sau cutia sa au fost avariate în timpul producției sau al livrării)
- produsele care nu corespund descrierii (dacă puzzle-ul nu satisface detaliile specificate în comandă)
- produse imprimate incorect (dacă culorile imprimate diferă semnificativ de culorile imaginii sursă).
PÂNĂ CÂND trebuie returnate produsele?
În maximum 15 zile de la achiziționare.
UNDE trebuie returnate produsele?
După obținerea AUTORIZAȚIEI DE RETUR, produsul poate fi returnat către:
VENUS PUZZLE s.r.o.
Soblahov 480
913 38 Soblahov
Slovacia
CUM returnează clienții produsele?
Contactați-ne prin e-mail sau prin telefon pentru a obține o AUTORIZAȚIE DE RETUR. Vi se poate solicita să furnizați o dovadă, spre exemplu fotografia produsului primit.
COSTURILE DE EXPEDIERE în caz de retur?
Clientul este responsabil de costul de expediere în caz de retur.
Rambursarea produselor returnate?
Clientului i se va rambursa în totalitate suma, dacă returul a fost autorizat și produsul a fost returnat.
Materialele de ambalare a produsului?
Materialele de ambalare a produsului trebuie să fie în aceeași stare ca în momentul în care au fost recepționate.